Beštijičine mudre misli https://blog.dnevnik.hr/bestijica

ponedjeljak, 28.11.2005.

Ništa ljudsko nije mi strano

Frend mi je u šoku jer veli da su žene metastazirale. Priča mi kako je zadnjih tjedana mahom naletavao na skupine od maksimalno tri djevojke/žene koje sjede za šankom, poluzainteresirano zvjeraju okolo, kroz dim cigareta pijano pričaju isključivo o tome kako koja voli da je se jebe, kao i sve inačice priča o seksu. Na svaki pokušaj započinjanja drugačije vrste konverzacije, metastazirana žena uzima njegovu ruku i gura je u svoje međunožje, bez obzira imala minjak ili hlače na sebi.

Kaže da se ti ženski lovački parovi ne libe međusobno draškati jezikom, lickati međusobno angine u cilju privlačenja pozornosti okolnih mužjaka. Prilično su direktne i ne ustručavaju se kao grom iz vedrog neba predložiti: "Čuj, auto mi je tu vani, idemo se maziti?" ili "Čuj, auto mi je vani, idemo da ti popušim..." Obje rečenice su istinite, naravno.

Di je kvaka?

Ovaj je izašao iz dugogodišnje veze i ko pura dreku čudi se ovakvim ženama. Iskreno, ne znam zašto se toliko čudi. Pa sve više i više je takvih priča. Na sreću ili žalost, ovisi s koje strane tko gleda...

A žene?

Na stranu sad kakve su zaista one - nije li ovo pokazatelj da su žene preuzele obrazac ponašanja muškaraca, i to onih najsirovijih koji su ujedno i najglasniji? Nije li ovo pokazatelj da se žene pokušavaju izboriti za svoje mjesto pod suncem na jednak način kao i muškarci? I one žele pravo na random seks. I one žele jebačinu i da "frajer nestane skupa sa zadnjim špricom sperme", kako bi Zeko Zna rekao.

Žene isto žele osjetiti kako je to kad biraju koga će pojebat večeras bez da mu ime doznaju, bez da broj moba izmjene, bez da očekuju nešto kasnije... Žene se žele ufurati u taj (muški?) film, pa postaju metastaze, kako ih je moj frend nazvao.

Kad sam ga pitala da mi objasni zašto metastaza, rekao je: "Nije problem u tome da me želi samo za ševu, problem je u tome što je preuzela muški način ponašanja, pretvorila je mene u lovinu. Jasno mi je do znanja dala što misli o meni, odnosno, svela me je samo na kurac kao smisao mog postojanja."

Nije li ovo odličan odgovor na društveno ponašanje prema ženama do sad? Svi smo svakodnevno svjesni različitih časopisa, slika, tekstova, filmova, B i ŽBLJ produkcije gdje se žena svodi na čisti objekt.
Pa vidi i ponašanja u poslovnom svijetu. Čemu inače služe tajnice spičkane od glave do pete kao da su ovaj čas sišle s modnih pista koje često netko od šefova nateže po poslovnim večerama?

Gle, pička! Pa i ja se okrenem na cesti za dobrom pičkom. Ja, žena, isto u tom trenutku tu ženu svodim na postojanje samo fantastičnih cica i guzice od kojih i moja koljena klecaju, a di neće neka muška... I ja robujem tim šovinističkim obrascima.

Neke žene misle da su zvijezde jer su se pojavile na duplerici Auto-moto magazina (znam jednu takvu, vjerovali ili ne!), nekima je životni cilj biti starleta (sjeća li se netko Nives Celzijus?), neke definitivno seks smatraju jedinim oružjem kojim mogu parirati u muškom svijetu i koji im, na kraju krajeva, uz pravilnu upotrebu, daje moć. I to je istina. Svaka pička može zavrtiti muškarcu um. O da. Samo treba ispravno rukovati njome.

Žena može biti lukava i perfidna i sve svoje ciljeve ostvarivati preko pičke. Može, ako je to zaista ono što želi.

Nek se ševe svi kojima se ševi. Neka ne bude kvazimoralnih rasprava o kurvetinama i frajerima kao jedinom opisu žena koje se ševe s guštom i puno previše s jedne strane, a druge strane, muškaraca koji to isto rade, pa dobijaju etiketu frajerčina.

Žena može biti samo pička i ništa više, a muškarac se buni kad ga se svede na ružnu nakupinu stanica oko kurca. Eh...

I sama tonem u generaliziranje, pa ću se pokušati odmaknuti od toga. Zato ću reći da prezirem sve koji seks iskorištavaju za ćudoredno blebetanje, kao i sve one koji ga koriste za postizanje ciljeva koji nisu: iskazivanje ljubavi, gušt ili stvaranje djece. Svi drugi razlozi su pogrešni.

Zato, jebite se svi vi lažno ćudoredni, vi kvazijebači i frustrirane domaćice, vi pametnjakovići i vi sjebani... Svi skupa. Odjeb lansiran u trokoraku.

28.11.2005. u 11:56 • 33 KomentaraPrint#^


U ovoj luci nalazi se većina mojih slova.
Svašta se tu nađe: skrivenih riječi, predirektnih poruka, slovkastih štrajkova, loše prevedenih misli.

Povremeno dočekam mirno more i dobar vjetar u jedra te uhvatim pravac - otvoreno more. Pa kako Bog da.

S vremena na vrijeme sjeti se netko ispostaviti mi račun.
Za ono što je bilo i za ono što mi tek slijedi.

Ako si i ti taj netko, navrati do bestijica@gmail.com, tamo ponekad skoknem na kavu.
Volim gorču. I s malo mlijeka.
Vodi računa o tome - ne uljepšavaj i nastoj ne razvodniti priču.